استقبال کمونیست ها از هتک مقدسات دینی؛ «شاهین نجفی» ادامه «گلشیفته فراهانی» است


جوانان ایران زمین

برای تموم جوونای ناب و عاشق ایرونی

«امروز جنبش آزادی خواهی علیه جریانات اسلامی به پا خاسته و قد علم کرده است. از دختر آزادی خواه مصری که با 'برهنه شدن' به جنگ متحجرین رفت تا مریم نمازی و گلشیفته فراهانی که این مسیر را ادامه دادند؛ و حالا هم حرکت شجاعانه 'شاهین نجفی' را داریم که این ترانه را خوانده است.»!!!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "کیان آذر" فعال کمونیست و از مجریان تلویزیون ماهواره ای "کانال جدید" (NewChannel) شنبه 30اردیبهشت (20.May) با استقبال از اقدام رپ خوان اهانت کننده به مقدسات -شاهین نجفی- اظهار داشت: «امروز جنبش آزادی خواهی علیه جریانات اسلامی به پا خاسته و قد علم کرده است. از دختر آزادی خواه مصری که با "برهنه شدن" به جنگ متحجرین رفت تا مریم نمازی و گلشیفته فراهانی که این مسیر را ادامه دادند؛ و حالا هم حرکت شجاعانه "شاهین نجفی" را داریم که این ترانه را خوانده است. این جنبش چه با برهنه شدن و چه با کلام، بر سر سنت ها و جنبش های مذهبی فریاد می زند که ما می خواهیم از مذهب و حجاب خلاص شویم و نمی خواهیم برده دین باشیم.»!!!
وی همچنین گفت: «در صف مخالفین این جنبش، جمهوری اسلامی تنها نیست؛ بلکه شرق زدگان حامی فرهنگ ارتجاع هم با این حرکت مخالفت کرده اند و در برابر آزادی ایستاده اند.»

336/5

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:,ساعت 19:55 توسط علیرضا جهانگیری| |


Power By: LoxBlog.Com